2η Προσυνεδριακή δράση : «Ταξιδεύοντας στους λαβυρίνθους του θεάτρου»,στο πλαίσιο του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου:«Εκπαίδευση και Πολιτισμός: Σχέσεις και Προοπτικές»

2η Προσυνεδριακή δράση : «Ταξιδεύοντας στους λαβυρίνθους του θεάτρου»,στο πλαίσιο του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου:«Εκπαίδευση και Πολιτισμός: Σχέσεις και Προοπτικές»

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης

και τον Δήμο Ηρακλείου, στο πλαίσιο του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της, διοργανώνει τη 2η προσυνεδριακή δράση, βιωματικού χαρακτήρα, με θέμα: «Ταξιδεύοντας στους λαβυρίνθους του θεάτρου».

Η δράση δίνει έμφαση στη διαλεκτική σχέση εκπαίδευσης και θεατρικής τέχνης και εντάσσεται στον κύκλο προσυνεδριακών δράσεων, ανοιχτών στο κοινό, με σκοπό τη διάχυση της φιλοσοφίας και των στόχων του συνεδρίου και έχει τίτλο: «Το θέατρο και η εμψύχωση στην Εκπαίδευση»

Θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 5.15 μ.μ. – 9.30 μ.μ. ( ώρα προσέλευσης 5.00 μ.μ. – 5.15 μ.μ.) στην αίθουσα σεμιναρίων του Πολιτιστικού Συνεδριακού Κέντρου Ηρακλείου, με ομιλητή-εμψυχωτή τον Επίκουρο καθηγητή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης κ. Σίμο Παπαδόπουλο.

Πρόκειται για ένα βιωματικό εργαστήριο Παιδαγωγικής του Θεάτρου που πραγματεύεται την προσωπική ανάπτυξη μέσα από την κατανόηση της ετερότητας και στοχεύει, με την αξιοποίηση της Διερευνητικής Δραματοποίησης (Inquiry drama), να φέρει τους συμμετέχοντες σε βιωματική σχέση με τις ψυχοκοινωνικές διαστάσεις της ομάδας, με στόχο την κατανόηση εννοιών στην τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση. Προς αυτή την κατεύθυνση, έμφαση θα δοθεί στις ανάγκες των εκπαιδευτικών, όπως προκύπτουν από τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών.

Θα χρησιμοποιηθούν αναπαραστατικοί-σκηνικοί κώδικες, ώστε καθένας μέσα από την θεατρική εμπειρία με καλλιτεχνική και παιδαγωγική ευαισθησία να μπορεί να αξιοποιεί  κατάλληλες θεατρικές τεχνικές, που αποσκοπούν στη δημιουργία συγκινησιακών, διαλεκτικών και στοχαστικών βιωμάτων για προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη. Με κεντρική επιδίωξη τη δημιουργία του δραματικού περιβάλλοντος, θα δοθεί προτεραιότητα στην ανάληψη του θεατρικού ρόλου, την ανάδειξη της δραματικής έντασης, τη δημιουργία διαλογικής και στοχαστικής ατμόσφαιρας, με σκοπό να δημιουργηθούν δυναμικές συνθήκες για εμπλοκή στη δράση.

Κλειδί στη διαδικασία ενδυνάμωσης θα αποτελέσουν οι κατάλληλες ερωτήσεις του εμψυχωτή, που με το διερευνητικό τους χαρακτήρα θα καταστήσουν το εργαστήριο ψυχαγωγία και έρευνα μαζί. Για οργανωτικούς λόγους και λόγω του βιωματικού χαρακτήρα του εργαστηρίου, παρακαλούμε να δηλώσετε τη συμμετοχή σας στην παρακάτω φόρμα: https://goo.gl/aBdNxK μέχρι την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου στις 2.00 μ.μ. Σας γνωρίζουμε επίσης ότι οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο προτείνεται να φορούν άνετα ρούχα και κατάλληλες κάλτσες. Περισσότερες πληροφορίες για το βιογραφικό και τις δράσεις του προσκεκλημένου ομιλητή-εμψυχωτή, θα βρείτε στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου : https://goo.gl/yWtVnf.

Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΤΕΡΖΑΚΗΣ

Φιλολογικός Ιστότοπος

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.