Σεμινάριο(WEBINAR): Σχολική Επιθετικότητα & Εκφοβισμός

Σεμινάριο(WEBINAR): Σχολική Επιθετικότητα & Εκφοβισμός

H Employ ως πιστοποιημένος πάροχος Δια Βίου Μάθησης από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.) του Υπουργείου Παιδείας και έχοντας δεκαετή εμπειρία στο χώρο της Δια Βίου Εκπαίδευσης, έχει υλοποιήσει περισσότερες από 800 επιμορφώσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα, έχει συνεργαστεί με περισσότερους από 100 καταξιωμένους ακαδημαϊκούς και επιφανείς επαγγελματίες και το δίκτυο των συνεργαζόμενων φορέων, εκπαιδευτηρίων και επιχειρήσεων υπερβαίνει τους 700. Παράλληλα, αποτελεί την πρώτη ιδιωτική εταιρεία-φορέα Δια Βίου Εκπαίδευσης που συνεργάζεται επίσημα σε επιμορφωτικά προγράμματα με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

 

 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ – WEBINARS

 

Μια νέα πρωτοποριακή υπηρεσία από την EMPLOY

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι μια νέα μορφή παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών που δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια χάρη στην άνθηση των νέων τεχνολογιών. Η παροχή εκπαιδευτικών υπηρεσιών μέσα από το διαδίκτυο συνάδει με τις ανάγκες της εποχής: εκμηδενίζει τις αποστάσεις και εξοικονομεί χρόνο, χωρίς να υπολείπεται στην ποιότητα της εκπαίδευσης που λαμβάνει ο συμμετέχων. Εκτός αυτών, πρόκειται για μια μορφή υπηρεσιών φιλική προς το περιβάλλον, λόγω της μείωσης των μετακινήσεων και της κατανάλωσης χαρτιού.

Μετά από μια επιτυχημένη πολυετή πορεία στο χώρο της δια βίου εκπαίδευσης, η εταιρία EMPLOY έπειτα από πλήθος αιτημάτων σας προσφέρει την ευκαιρία να παρακολουθήσετε webinars με πλούσια θεματολογία και υψηλή ποιότητα, με πεπειραμένους εισηγητές.

Το παρόν σεμινάριο το οποίο επιθυμείτε να παρακολουθήσετε είναι webinar.

Θα υλοποιηθεί δηλαδή διαδικτυακά και όχι με φυσική σας παρουσία.

Δείτε αναλυτικές πληροφορίες στο τέλος της σχετικής ανακοίνωσης.

Εισαγωγή

Στο σεμινάριο αυτό οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να προσεγγίσουν το φαινόμενο της παιδικής επιθετικότητας όπως αυτή εμφανίζεται στο σχολικό περιβάλλον. Η προσέγγιση αυτή θα αφορά την κατανόηση του φαινομένου αλλά και τους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισής του. Έμφαση θα δοθεί στο ζήτημα της πρόληψης του σχολικού εκφοβισμού καθώς μόνο σε αυτή την περίπτωση μπορεί κανείς να μιλήσει για εξάλειψη των κρουσμάτων βίας στο σχολείο. Ακόμη η όλη προσέγγιση θα αφορά τόσο στο ρόλο των εκπαιδευτικών όσο και των γονέων που είναι εξίσου σημαντικός παράγοντας στο σχεδιασμό δράσεων και προγραμμάτων που υλοποιούνται με σκοπό την αντιμετώπιση του φαινομένου.

Στόχος του σεμιναρίου είναι να προσφέρει στους συμμετέχοντες θεωρητικές γνώσεις:

  • για το φαινόμενο της επιθετικότητας (για τις αιτίες του φαινομένου, τα είδη της επιθετικότητας, τους τρόπους με τους οποίους εκδηλώνεται, τις συνέπειες, τα χαρακτηριστικά των παιδιών θυμάτων και των παιδιών θυτών)
  • για παιδαγωγικές πρακτικές και χρήσιμα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πρόληψη και την αντιμετώπισή του (ενίσχυση αυτοεκτίμησης, αξιοποίηση των τεχνών, καλλιέργεια συναισθηματικής νοημοσύνης, επικοινωνιακές δεξιότητες, χρήση της οπτικοακουστικής αγωγής)

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων, του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους για την παιδική επιθετικότητα και να αποκτήσουν μια βαθύτερη κατανόηση για το φαινόμενο αυτό, τις συνέπειές του στο σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον και κυρίως τους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισής του. Το σεμινάριο μπορούν επίσης να παρακολουθήσουν ειδικοί της ψυχικής υγείας (ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κλπ) που εργάζονται με παιδιά και νέους και καλούνται να υποστηρίξουν και να ενισχύσουν παιδιά και νέους που είτε ως θύματα είτε ως θύτες χρήζουν ψυχικής βοήθειας. Ακόμη η επιμορφωτική αυτή δράση αφορά στο επιστημονικό προσωπικό σωφρονιστικών καταστημάτων, επιμελητών ανηλίκων, διάφορων κοινωνικών δομών (ΚΑΑΜΕΑ) αλλά και αθλητικών σωματείων (ακαδημίες διάφορων αθλημάτων). Τέλος απευθύνεται και σε γονείς που θέλουν να κατανοήσουν το φαινόμενο της παιδικής επιθετικότητας ώστε να αναλάβουν έναν πιο υποστηρικτικό και καθοδηγητικό ρόλο.

Περιεχόμενο webinar
10:45 – 11.00

 

 

                                                      Είσοδος στη διαδικτυακή πλατφόρμα και αναμονή έναρξης                                        σεμιναρίου

11:00 – 12:30

 

 

                                                      Α  ΕΝΟΤΗΤΑ

 

  • ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ

Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό το φαινόμενο και τα χαρακτηριστικά του: οι αιτίες του, οι συνέπειές του, τα είδη του σχολικού εκφοβισμού.

  • Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

Με ποιους τρόπους το σχολείο μεγεθύνει το πρόβλημα; Ποια χαρακτηριστικά του σύγχρονου σχολείου ενισχύουν αντί να αντιμετωπίζουν το φαινόμενο. Ποιος ο ρόλος της οικογένειας. Ποια χαρακτηριστικά της σύγχρονης οικογένειας δημιουργούν παιδιά θύματα και παιδιά θύτες;

12:30 – 12:40

 

                   Διάλειμμα

12:40 – 14:15

 

                   Β ΕΝΟΤΗΤΑ

 

  • ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ

Ποια εργαλεία μπορεί να χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός και ο γονιός ώστε να προλάβει την εμφάνιση κρουσμάτων παιδικής επιθετικότητας; Η χρήση των τεχνών και της εικόνας στη μαθησιακή διαδικασία. Ακόμη πρακτικές καλλιέργειας επικοινωνιακών δεξιοτήτων και της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών.

  • ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ

Τρόποι με τους οποίους ο εκπαιδευτικός μπορεί να αντιμετωπίσει το φαινόμενο. Αλλαγές στον τρόπο διδασκαλίας και οργάνωσης της σχολικής ζωής. Ο ρόλος του οικογενειακού περιβάλλοντος.

 

Ημερομηνία και ώρα υλοποίησης

Ημερομηνία διεξαγωγής:                                 Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

Ώρα εισόδου στην πλατφόρμα:                   10:45 – 11:00

Ώρες διεξαγωγής:                                                11:00 – 14.00

 

Επιμορφώτρια

 

Πούλιος Ιωάννης

Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, Δάσκαλος

 

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα

Ο κ. Πούλιος Ιωάννης σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/νικης  και πραγματοποίησε διετή μετεκπαίδευση στο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης «Δημ. Γληνός» της Θεσσαλονίκης. Ακόμη ολοκλήρωσε με επιτυχία μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στις επιστήμες της Αγωγής στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου ενώ από το 2014 είναι υποψήφιος διδάκτορας των ΤΕΦΑΑ Σερρών και Κομοτηνής με θέμα την αξιολόγηση ενός προγράμματος Κινηματογραφικής παιδείας.

                  Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει ακολούθως: Παιδί και τηλεόραση (Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Σερρών), Η παιδική επιθετικότητα στο σχολείο, (εκδόσεις Σμυρνιωτάκη), Διαθεματική προσέγγιση της γλώσσας Ε΄δημοτικού, (βιβλίο δασκάλου, εκδόσεις Σμυρνιωτάκη), Διαθεματική προσέγγιση της γλώσσας Στ΄ δημοτικού, (βιβλίο δασκάλου, εκδόσεις Σμυρνιωτάκη), Γεωγραφία Ε΄& Στ Δημοτικού, (εκδόσεις ΣΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ), Γεωγραφία Ε΄ δημοτικού, βιβλίο μαθητή, (εκδόσεις Σμυρνιωτάκη), Γεωγραφία Στ΄ δημοτικού, βιβλίο μαθητή, (εκδόσεις Σμυρνιωτάκη), Γεωγραφικός Άτλαντας Ελλάδας, (εκδόσεις Σμυρνιωτάκη), Παιδί και Τηλεόραση, πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου, συλλογικός τόμος, (Δ/νση Π.Ε. Ν. Σερρών), Ο οπτικός αλφαβητισμός στο δημοτικό σχολείο (Εκδόσεις Σμυρνιωτάκη), Άτλας Ελλάδας (ΣΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ), Γεωγραφικός Άτλας Ηπείρων (ΣΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ), Εγχειρίδιο διδασκαλίας της τοπικής ιστορίας, με έγκριση του Υπουργείου Παιδείας (Ε΄ δημοτικού, Στ΄ δημοτικού, Α΄ γυμνασίου), συλλογικός τόμος,  Παιδί και τηλεόραση (Οδηγίες για τους γονείς, Εθνικό Δίκτυο Αγωγής Τηλεόρασης),  Τοπικό δίκτυο για τη μετάβαση στο Γυμνάσιο (Οδηγός δραστηριοτήτων για τους εκπαιδευτικούς, Εκδότης: Διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Σερρών),  Ο ελληνικός κινηματογράφος ως εκπαιδευτικό εργαλείο (Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της δράμας/ Δνση Π.Ε. Σερρών), Το σκάκι στο σχολείο (Αιγίδα ΤΕΦΑΑ Σερρών), Η ιστορία του Μιχάλη-Μια ιστορία για την παιδική επιθετικότητα που διαβάζεται με πολλούς τρόπους, (Κέντρο Πρόληψης και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας ΟΑΣΙΣ), Παιδιά και διαδίκτυο, Περιφερειακό Δίκτυο σχολείων Κ. Μακεδονίας, Οδηγός για τους εκπαιδευτικούς, (Δνση Π.Ε. Σερρών).

                  Ο κ. Πούλιος Ιωάννης είναι συντονιστής του Εθνικού Δικτύου Αγωγής Τηλεόρασης, ενός πανελλαδικού δηλαδή εκπαιδευτικού προγράμματος οπτικοακουστικής αγωγής που υλοποιείται από το 2007. Είναι επίσης ο σχεδιαστής σημαντικών πανελλαδικών προγραμμάτων και συγκεκριμένα: http://www.dipeserron.gr/co2schools/  («Ενεργειακό Αποτύπωμα Ευρωπαϊκών Σχολείων», Πανευρωπαϊκό πολύγλωσσο περιβαλλοντικό παιχνίδι υπολογισμού του διοξειδίου του άνθρακα που πέρσι υλοποιήθηκε από 2.700 σχολικές μονάδες 27 χωρών της Ευρώπης). http://www.dipeserron.gr/apotipoma/   («Οικολογικό Αποτύπωμα», Περιβαλλοντικό παιχνίδι υπολογισμού του προσωπικού οικολογικού αποτυπώματος). Συντονιστής και σχεδιαστής του Διεθνούς Μαθητικού Διαγωνισμού Ταινιών Μικρού Μήκους (http://cinemadiavases.blogspot.gr/, σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας, την ΕΡΤ και την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων). Σχεδιαστής του Πανελλήνιου Εκπαιδευτικού προγράμματος «Κύπρος: 1974, 2015, Δεν ξεχνώ, διεκδικώ, δημιουργώ» (http://mycyprus.gr/), που υλοποιείται υπό την αιγίδα του Προέδρου τη Κυπριακής Δημοκρατίας. Έχει ακόμη σημαντικό επιμορφωτικό έργο (Διημερίδες Εθνικού Δικτύου Αγωγής Τηλεόρασης, Επιμορφώσεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τα νέα βιβλία, Μουσειακή Αγωγή, Οπτικοακουστική Αγωγή, σχολικός εκφοβισμός, σε συνεργασία με ΟΑΣΙΣ και επιστημονική επίβλεψη ΕΨΥΠΕ, Παιδιά και διαδίκτυο. Τέλος έχει συμμετάσχει με εισηγήσεις σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια (με θεματολογία σχετική με την παιδική επιθετικότητα, την οπτικοακουστική αγωγή, την ψυχική υγεία των παιδιών κλπ).

Παροχές & δηλώσεις συμμετοχής

 

 

Σε όλους τους συμμετέχοντες παρέχεται:

  • Βεβαίωση παρακολούθησης σε ηλεκτρονική μορφή
  • Σχετικό επιστημονικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή

Για να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας θα πρέπει να δηλώσετε συμμετοχή αποκλειστικά μέσω διαδικτύου αναγράφοντας ΣΩΣΤΑ όλα τα στοιχεία σας.

Η συμμετοχή σας στην επιμόρφωση θεωρείται δεδομένη μόνο εφόσον κάνετε την κατάθεση του ποσού συμμετοχής μέχρι την τελική ημερομηνία προεγγραφής στον τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας που αναφέρεται παρακάτω:

  • Τελική Ημερομηνία Προεγγραφής: 24/ 01 /2017
  • Ποσό Συμμετοχής: 35€

——————————————————————————————————————–

ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK

αριθμός λογαριασμού κατάθεσης  0 0 2 6 . 0 0 3 7 . 0 1 .  0 2 0 0 4 9 9 1 6 2

δικαιούχος ΤΑΟΥΣΑΝΗΣ Χ – ΚΟΤΙΟΣ Κ ΟΕ

(μέσω ebanking: IΒΑΝ GR1102600370000010200499162|οποιαδήποτε τραπεζικά έξοδα μέσω ebanking επιβαρύνουν εξολοκλήρου το συμμετέχοντα | μέσω ebanking θα πρέπει το ποσό να έχει πιστωθεί το αργότερο 3 ημέρες πριν την ημέρα διεξαγωγής)

———————————————————————————————————-

Ως αιτιολογία κατάθεσης γράφετε τον κωδικό Π1 και το ονοματεπώνυμο σας. Δίχως κατάθεση του ποσού συμμετοχής δεν δεσμεύεται η θέση.

Σημαντική σημείωση:

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε μην προχωρήσετε σε πληρωμή εάν προηγουμένως δεν έχετε δηλώσει ηλεκτρονική συμμετοχή, καθώς ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Ακυρώσεις θέσεων και επιστροφή του ποσού γίνονται δεκτές μέχρι και 10 ημέρες πριν την ημερομηνία διεξαγωγής, και εφόσον ειδοποιηθεί εγκαίρως τηλεφωνικά το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας. Σε διαφορετική περίπτωση το ποσό  παρακρατείται και επιτρέπονται μόνο αντικαταστάσεις συμμετοχών με άλλο άτομο ή ηλεκτρονική αποστολή του επιμορφωτικού υλικού.

Γραμματεία webinar

Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τη γραμματεία της εταιρείας.

 

Τ.      2310.230545 | 211.7706766

  1. M. [email protected]| U   www.e-employ.gr
  2. F. www.facebook.com/employ.page

Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας: 10:00 έως 18:00 καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή

 

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ

Αφού εγγραφείτε στο σεμινάριο, θα λάβετε στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο ένα email επιβεβαίωσης. Αφού ολοκληρωθούν οι εγγραφές και έχετε προβεί στην κατάθεση του ποσού θα λάβετε ένα email που θα σας προσκαλεί να εγγραφείτε στη διαδικτυακή πλατφόρμα. Αφού κάνετε την εγγραφή σας λαμβάνετε ένα email από την πλατφόρμα που σας καλεί να συνδεθείτε “Join“. Συνιστάται να συνδεθείτε εκείνη την ώρα για να δείτε αν μεταφέρεστε αυτόματα στο χώρο αναμονής του σεμιναρίου ή αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα. Την ημέρα του webinar συνιστάται να «μπείτε» στη σχετική σελίδα περίπου 15 λεπτά πριν την ώρα της έναρξης, για να μπορέσετε να εξοικειωθείτε με τις δυνατότητες του προγράμματος.

Ωστόσο, για λόγους μεθοδικότητας, θα σας αποστείλουμε εκ των προτέρων και οδηγίες, συμβουλές και εικόνες για το εικονικό περιβάλλον (web classroom), ώστε να μπορείτε να εξοικειωθείτε και πριν την ημερομηνία διεξαγωγής.

 

FAQs

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω;

Αρκεί να έχετε πρόσβαση σε έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή με γρήγορη και σταθερή ταχύτητα την ώρα που διεξάγεται το σεμινάριο, από όποιο σημείο του πλανήτη κι αν βρίσκεστε!

 

Τι λογισμικό χρειάζεται;

Δεν χρειάζεται να «κατεβάσετε» κάποιο πρόγραμμα. Η πρόσβασή σας γίνεται στον browser (firefox, chrome, internet explorer,  κτλ.) που ήδη χρησιμοποιείτε ακολουθώντας ένα link που θα σας δοθεί με την εγγραφή σας και ξεκινάτε να παρακολουθείτε με πολύ απλά βήματα.

 

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα;

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα είναι η ευκολία πρόσβασης, ακόμα και αν διαμένετε σε απομακρυσμένες ή δύσβατες περιοχές. Γλιτώνοντας τις μετακινήσεις εξοικονομείτε χρήματα και πολύτιμο χρόνο. Τα πλεονεκτήματα αφορούν και το περιβάλλον μας, καθώς η απουσία μετακινήσεων αλλά και εκτυπωμένου υλικού καθιστά τα webinars φιλικά προς το περιβάλλον.

 Θα λάβω κάποια βεβαίωση;

Η βεβαίωση θα σας σταλεί ηλεκτρονικά με τα στοιχεία που δηλώσατε κατά την εγγραφή στο webinar. Θα είναι αντίστοιχη της διάρκειας του σεμιναρίου και θα αναγράφει τη θεματική που παρακολουθήσατε.


 

Πόσο εύκολο είναι;

Εφόσον έχετε διαβάσει τις οδηγίες που θα σας έχουν αποσταλεί και εφόσον θα έχετε εισέλθει (Join) αρκετά λεπτά πριν την έναρξη του σεμιναρίου, η παρακολούθησή του είναι εξαιρετικά εύκολη και η πλατφόρμα που επιλέξαμε είναι ιδιαίτερα εύχρηστη για τους συμμετέχοντες, ενώ παρέχει εικονικό ‘χώρο αναμονής’, ‘αίθουσα διδασκαλίας’ και ‘χώρο’ συζήτησης.

 

Θα παρέχεται υλικό;

Το υλικό θα σας αποσταλεί μέσω του προσωπικού σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου.

Εάν δεν μπορώ να παρακολουθήσω το webinar την ώρα της διεξαγωγής, μπορώ να το παρακολουθήσω αργότερα;

Όχι. Για λόγους πνευματικών δικαιωμάτων το video του webinar δεν  διανέμεται.

Παίρνω βεβαίωση παρακολούθησης εάν έχω καταθέσει το ποσό και δεν μπορέσω να παρακολουθήσω το σεμινάριο;

Όχι, αποστέλλεται μόνο το επιμορφωτικό υλικό που παραχωρεί ο εισηγητής. Βεβαίωση παρακολούθησης χορηγείται μόνο σε αυτούς που παρακολουθούν το σεμινάριο καθ’ όλη τη διάρκεια.

 

Είναι το ίδιο με το να παρακολουθήσω δια ζώσης;

Η εισήγηση θα ακούγεται με τον ίδιο τρόπο, θα μπορείτε να βλέπετε τον εισηγητή, αλλά απουσιάζει η οπτική επαφή μεταξύ συνεκπαιδευόμενων. Ωστόσο, μαθησιακός στόχος των webinars είναι η ανάπτυξη περισσότερων και πιο εξειδικευμένων θεματικών ενοτήτων, σε σύγκριση με άλλου τύπου δραστηριότητες δια βίου εκπαίδευσης (σεμινάρια, ημερίδες, διαλέξεις).

Ενημερωτικό υλικό

 

Χορηγοί Επικοινωνίας :

www.paideia-ergasia.gr

www.socialpolicy.gr

www.filologikos-istotopos.gr

 

Ο Μανόλης Μαυρακάκης είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλολογίας (τομέα κλασικών σπουδών) της Φιλοσοφικής σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης. Από το 2000 εργάζεται ως καθηγητής φιλόλογος, τα τελευταία χρόνια στο Ηράκλειο της Κρήτης. Είναι φοιτητής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα “Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία” του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Είναι ο διαχειριστής του «Φιλολογικού Ιστότοπου». Πλήρες βιογραφικό

Απάντηση

Απάντηση